Agenda februari/maart 2014

Dit is de algemene agenda, blijf bij en noteer wat van belang is in je agenda!

• 1 februari   : gewone opkomsttijden, behalve de welpen (weekendkamp en regioactiviteit)
    • 8 februari   : Open Huis bij Scouting Hellevoetsluis en EHBO workshop kader
    • 15 februari : opkomst (tijdens voorjaarsvakantie) met collecte voor Jantje Beton
    • 22 februari : opkomst (tijdens voorjaarsvakantie) Baden Powell viering met bezoek Stichting INzet
    • 1 maart      : gewone opkomsttijden
    • 8 maart      : gewone opkomsttijden
    • 15 maart    : gewone opkomsttijden
    • 22 maart    : Scout It Out 2014 !
    • 29 maart    : gewone opkomsttijden, behalve het omvaarweekend (meer informatie hierover volgt nog)

Kijk op de web-agenda voor meer details en alle activiteiten binnen Scouting Hellevoetsluis. De meeste informatie over de opkomsten is te lezen in de eigen (nieuws)brieven van de speltakken, want heeft elke speltak een eigen programma. Informeer bij onduidelijkheden even bij de speltakleiding.