Scout It Out 2017 was top!

Onze jaarlijkse gezamenlijke opkomst op winkelcentrum Struytse Hoeck was top!

Het zonnetje scheen vrolijk over de leuke scoutingspellen die klaargezet waren voor onze bevers & welpen op het hoge plein en onze scouts verspreid door het winkelcentrum.

Onze bevers en welpen hadden verschillende leuke en spannende opdrachten op het hoge plein. Pionieren in het klein, spijkerbroek hangen of in een rupsband lopen, het was allemaal even leuk.

Voor de scouts kon er natuurlijk gepionierd worden, konden er pannenkoeken en (zoete) broodjes gebakken worden. Uitdagende spellen zoals wandelen op een A-frame waarbij je moet vertrouwen op je scoutingmaten of een lastige escape-room-opdracht voordat je paaseitjes kon eten waren een succes. Maar de topper was dit jaar toch wel het abseilen vanaf de loopbrug bij de hema. Scouts, scoutsleiding en zelfs de wijkagent lieten zich naar beneden zakken. Er waren weer prachtige bouwwerken gepionierd en zelfs een aanhanger getuigd alsof het een lelievlet was. Dat was het enige wat gemist is, het roeien. De lelievletten waren nog niet klaar na het winteronderhoud – iedereen heeft hard gewerkt aan de Baraai, onze sleper – dus dat houden we te goed voor volgend jaar.

Want volgend jaar zijn we zeker weer van de partij!

Graag willen we Winkelcentrum Struytse Hoeck bedanken voor de gastvrijheid en de promotie, La Bouteille voor de stroom en het drinkwater, Jumbo Struytse Hoeck voor het fruit en flesjes water voor de bevers & welpen en Stichting Push voor de uitleen van de waterkoeler.

Maar ook dank aan onze leden voor hun gezelligheid en de vele vrijwilligers die deze mooie dag mogelijk hebben gemaakt.

Je leest ook een mooie verslag op http://hellevoetsluisinbeeld.nl/

In het fotoalbum is een foto-impressie te vinden van deze mooie dag.