Vacatures voor vrijwilligers

alt

Scouting is een echte vrijwilligersorganisatie. Scouting Hellevoetsluis is één van de grootste scoutinggroepen van Nederland met ca. 200 kinderen verdeeld over 14 speltakken, waarvan 12 speltakken onder leiding van vrijwilligers staan.

Scouting Hellevoetsluis groeit nog steeds in ledenaantal. Het meest ideale is dat er 4 tot 5 mensen leiding per speltak zijn. Voor het komende scoutingseizoen starten sommige speltakken met een kleinere bezetting. Scouting staat voor verantwoord spelen en ontdekken en daarom zijn wij actief op zoek naar nieuwe vrijwillige leiding/kader voor verschillende speltakken, maar ook binnen de organisatie zijn er mogelijkheden actief betrokken te zijn.

Voor alle functies bij de speltakken geldt dat:

• We zijn op zoek naar een man en een vrouw
    • met een minimale leeftijd van 16 jaar
    • die het liefst al wat ervaring heeft met scouting (maar is niet voor elke vacature noodzakelijk
    • die bereid is minimaal enkele uren per week aan scouting te bestede
    • die goed kan samenwerken
  • Je lid bent of word van Scouting Nederland én Scouting Hellevoetsluis
  • Je onderschrijft natuurlijk onze doelstelling
  • Je bent bereid om een VOG (Verklaring Omtrent het Gedrag) aan te vragen (kostenloos)

Wat hebben wij te bieden?

• Natuurlijk een geweldige vrije tijdsbesteding
  • Veel leuke nieuwe contacten
  • Op een positieve manier samenwerken met kinderen.
  • Trainingen volgens de normen van Scouting Nederland.

Wij dagen je uit deze uitdaging met ons aan te gaan en vraag hier extra informatie aan. Je bent altijd van harte welkom om te komen kijken.

Openstaande vacatures voor leiding zijn:

Leeftijdsgroep Speltak Functie Opmerkingen
bevers RGB Groep 2 & 3 Bevers 1 vacature leiding
welpen RGB Groep 4, 5 & 6 Welpen – Voornse Trekkers Horde
welpen RGB Groep 4, 5 & 6 Welpen – Rimboe Horde 1 vacature bij voorkeur een man
scouts RGB Groep 7 t/ 16 jaar Luchtverkenners 1 vacature leiding

bij de luchtverkenners zoeken we iemand
die affiniteit heeft met techniek en luchtvaart

scouts RGB Groep 7 t/ 16 jaar Amfibieën
scouts RGB Groep 7 t/ 16 jaar Zeeverkenners 1 vacature leiding bij voorkeur een vrouw
explorers RGB 14 t/m 18 jaar Rowan/sherpa’s 1 vacature teamleiding

Openstaande overige vacatures:

2 groepsbegeleiders (m/v)

2 prakijkbegeleiders (m/v)

Wil je meer weten over uitdagende vacatures bij de grootste jeugdvereniging van Hellevoetsluis, Wij dagen je uit!