2018 was een mooi jaar!

In 2018 hebben we met elkaar mooie scoutingavonturen beleefd en memorabele herinneringen verzameld voor later. Onze scoutinggroep heeft in 2018 veel nieuwe leden verwelkomd en gelukkig ook heel veel nieuwe leiding. Een grote wens om onze enthousiaste leiding te kunnen kwalificeren is uitgekomen. Leiding die nog geen kwalificaties hadden hebben op basis van wat ze kunnen, weten en hun tomeloze inzet de kwalificaties behaald. Met dank aan de inzet van de actieve praktijkbegeleiders. Trainingen en kwalificaties waar veel belangstelling voor is, hebben we kunnen realiseren. Dit alles leidt er toe dat deze vrijwilligers die leiding geven aan de bevers, welpen, scouts, explorers en roverscouts met zelfvertrouwen en plezier het scoutingspel beleven.

We hopen voor 2019 op weer een heel mooi scoutingjaar ….

De allerbeste wensen voor 2019!