Welpen Shanti Horde

null

Shanti Horde is een echte meidengroep. Shanti is het vriendinnetje van Mowgli uit het Jungle Boek.  Ze is een stoere en lieve meid, met veel zin in avonturen. De meiden van deze Shanti Horde  zijn  ongeveer 7 tot 10 jaar. Beter gezegd: kinderen die in groep 4, 5 en 6 van de basisschool zitten.

Elke week spelen we in de Jungle van Jungleboek en beleven we avonturen. De leefgebieden van de Jungle gebruiken we om de thema’s van de opkomsten mee te verbinden. Zo heb je bijvoorbeeld de raadsrots waar je bij elkaar komt om verhalen te vertellen, Haaveli, het mensendorp waar je je creativiteit kwijt kunt, op de Khaali Jagha vlakte gaan we sporten en spelen en in de Ghuha grotten werken we met expressie. En zo zijn er nog meer leefgebieden.

De Shanti Horde houdt van lekker creatief bezig zijn, knutselen en freubelen. Ook gezellig samen kletsen in de kring met drinken en een lekker koekje hoort erbij. Maar we doen niet alleen meiden activiteiten … We doen ook veel stoere spellen en speurtochten. Lekker buiten bezig zijn met elkaar.

alt

Bijzondere activiteiten zijn ons zomerkamp in de eerste week van de zomervakantie, een regiodag met alle welpen,uit onze regio, een regiozwemdag en nog veel meer!!! Lees hier: Hoe werkt het bij de Shanti Horde.
        De meiden van de Shanti Horde komen altijd bij elkaar op zaterdag ochtend van 10 – 12 uur.
        Kom eens kijken en meedoen!

Onze Horde is op de eerste verdieping van het fort, in de rechter gang de eerste deur.

alt“Proud to be a girl scout”, zomerkamp 2013

alt  alt

Na de installatie in april 2014 zijn de meiden van de Shanti Horde blij met hun nieuwe leden en leiding !