Bootonderhoud op de camping?

Dit jaar liggen de vletten van de zeeverkenners en de wildevaart voor hun winteronderhoud in een loods bij Camping De Zonnehoeve, waar we een deel van een loods kunnen huren voor een aantal maanden. Een nieuwe samenwerking waar we heel blij mee zijn. In de komende weken zal hard gewerkt worden aan de vletten: bikken, schuren en lakken, zodat ze strakjes weer strak in de lak het water in gaan voor een mooie zomer op het water. Door de coronamaatregelen is het niet mogelijk dat de leden zelf aan de slag gaan. Dat wordt zo snel mogelijk ingehaald zodra het kan. Zet ‘m op bikkels!

Eén vlet gaat voor een grondige opknapbeurt naar Corrocoat, waar de vlet gestraald wordt en vanaf het blanco staal opnieuw in de lak gezet zal worden. Zij doen het werk en wij leveren de verf. Twee andere vletten die eerder door Corrocoat zijn opgeknapt hebben daar veel baat bij gehad. Een mooie sponsoring waar we heel blij mee zijn.