Doe mee als vrijwilliger!

Leuk dat je interesse hebt in Scouting!

Scouting Hellevoetsluis is een grote, gezellige en actieve scoutinggroep. We hebben een enthousiast leiding- en ondersteuningsteam maar kunnen altijd nieuwe mensen gebruiken.

Als leidinggevende bij één van onze speltakken zorg je, samen met de rest van het team en de teamleider, voor een te gek programma voor de kinderen of jongeren, waarbij meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen maar dan wel op een hele leuke manier.
Alle speltakken draaien op zaterdag. Buiten deze ‘opkomsten’ bereid je als leidingteam het programma en de eventuele kampen voor.

Wat bieden wij jou:

• Een leuke en uitdagende vrijetijdsbesteding.
  • Begeleiding en training

Wat vragen wij jou:

• Ben je 18 jaar of ouder?
  • Ben je enthousiast en vind je het leuk om met kinderen/jongeren om te gaan (ervaring met Scouting is niet verplicht)?
  • Wil je tijd beschikbaar stellen voor deze gezellige en leuke hobby?
  • Ben je bereid een Verklaring Omtrent Gedrag aan te vragen?

Over Scouting Hellevoetsluis

Scouting Hellevoetsluis is een grote scoutinggroep met ongeveer 220 jeugdleden tussen 5 en 21 jaar, verdeeld over 14 speltakken. Het leiding- en ondersteuningsteam telt zo’n 60 vrijwilligers.
Er valt nog heel veel meer te vertellen over onze groep en dat doen we graag! Wil je dus meer weten?

Bekijk hier onze vacatures