Een fijne vakantie !

Bedankt voor een prachtig scoutingjaar!

Met de terugkeer van alle zomerkampen is het scoutingjaar afgelopen en kan iedereen van een welverdiende vakantie gaan genieten.

Zaterdag 7 septemberstart van het nieuwe scoutingjaar en zien we jullie graag weer terug. Er zijn een paar speltakken die al eerder starten, maar die zijn door hun speltakleiding op de hoogte gebracht. Kijk anders in de agenda als je het niet zeker weet, of neem contact op met jouw leiding.

Het weekend van 17 en 18 augustus zal Scouting Hellevoetsluis actief zijn tijdens de Vestingdagen. Volgens traditie begeleiden de zeeverkenners het parkeren buiten de vestingmuren en op het Plein Fort Haerlem zullen allerlei leuke activiteiten plaatsvinden, waaronder door Scouting Hellevoetsluis. Kom kijken als je tijd hebt.