Een jeugdlintje voor Inke

Tijdens de Nieuwjaarsreceptie stond Inke Kramer ineens in de spotlight en kreeg ze het jeugdlintje van Burgemeester Junius voor haar actie om geld in te zamelen voor kankeronderzoek. Ze had in mei 2019 haar hartsvriendin Bente verloren aan kanker en voor een sponsoractie wilde ze heel graag ook wat doen. Zo bedacht ze dat ze met het inzamelen van statiegeld flessen geld kon ophalen. Dus ging ze voortvarend van start en vertelde overal over haar actie en heeft ze uiteindelijk ca. € 1000 opgehaald en hoopt ze dat met het geld andere mensen beter kunnen worden wanneer ze kanker krijgen. Als scoutinggroep vonden wij het vanzelfsprekend haar de ruimte te geven om de inzamelingsactie ook bij scouting te promoten. Inke is een hele bijzondere meid en we vinden het fantastisch dat ze zich zo heeft ingezet voor een ander. Dat jeugdlintje heeft ze verdiend. Gefeliciteerd Inke!