Een mooie scoutingdag tijdens Scout It Out 2019

De zon scheen vriendelijk toen de dag begon, tijdens het opbouwen hing het al in de lucht … Scout It Out 2019 beloofde een mooie dag te worden. En werd een prachtige dag! De vlaggetjes wapperden door het hele winkelcentrum Struytse Hoeck waar onze scouts in de middag te vinden waren terwijl ze leuke spellen speelden en opdrachten uitvoerden. Blikvanger was ook de gepionierde sportschool waar velen gebruik van maakten. Boven een warm vuurtje is popcorn gemaakt en zijn er zoete broodjes gebakken. Op het water van het Kanaal door Voorne waren de scouts blij dat ze na de winter weer even het water op mochten om te roeien. Scouting Hellevoetsluis heeft de bezoekers van de Struytse Hoeck laten zien hoe leuk scouting is. Er waren dan ook kinderen die gezellig mee gedaan hebben. Het was een mooie dag om met veel plezier aan terug te denken. Dank aan alle mensen die deze dag mogelijk hebben gemaakt! We bedanken ook de winkeliersvereniging De Struytse Hoeck voor de geboden ruimte en speciaal La Bouteille, Ocean en de Hema waar we terecht konden.