Een Scouting echtpaar

Op vrijdag 15 februari zijn Sandor en Hilda (SaHi) getrouwd. Zij gaven elkaar het ja woord op het stadhuis van Hellevoetsluis om 14.00. ’s Avonds werd dit groots gevierd hierbij was Scouting Hellevoetsluis natuurlijk ook vertegenwoordigd. Zelfs het onvermijdelijk lied werd natuurlijk ten gehore gebracht! {gallery}08sandorhilda{/gallery}

Zowel Sandor als Hilda zijn actief binnen Scouting Hellevoetsluis. Beide zijn groepsbegeleider. Sandor is al vele jaren betrokken bij Scouting Hellevoetsluis en is oa leiding geweest bij de land- en luchverkenners. Zelfs een verleden in het waterwerk wordt niet uitgesloten.

Hilda is door Sandor meegenomen naar onze groep, maar Hilda was wel bekend met Scouting, zij is en was actief in Zeist. Sandor en Hilda, echte scouts maar ook het voorbeeld van 100% scout! 100% scout is ook 20% contacten leggen met anderen. Anderen binnen je groep, binnen je regio/land en over de hele wereld. Zo hebben zij elkaar ook leren kennen; op het Scoutcentrum in Kandersteg, Zwitserland. Een scoutcentrum waar scouts van over de hele wereld elkaar ontmoeten.

Wij wensen Sandor en Hilda natuurlijk vele gelukkige jaren samen in goede gezondheid en veel Scoutplezier!

N.B.: SAHI is het samenstel van de namen SAndor en HIlda, zou je zo denken. Natuurlijk heb je dan gelijk, maar SaHi is ook het egeltje uit het Junglebook. De welpen van Scouting spelen in het thema van Jungleboek en de leiding van de welpen gebruikt ook de namen uit het Jungleboek. Ben je leiding bij de welpen dan heet je dus geen Joop of Christel maar Baloe of Hati…………of Sahi natuurlijk.

Wil je meer weten over Sahi kijk dan eens hier

Sahi00