Er kunnen meer bij !

De komende maanden gaan we actief nieuwe leden werven, want er kunnen meer leden bij! En niets is leuker dan te laten zien hoe leuk Scouting is.

Zo mogen onze leden anderen uitnodigen om op zaterdag 26 september mee te doen. Want wie kan beter uitleggen dan onze leden zelf waarom ze zo graag elke week naar Scouting komen. Dat kan bij alle speltakken en op of rond Fort Haerlem of op Oosterland. Meer informatie krijgen de leden nog te horen. Lees je dit en lijkt het je wat of weet je iemand die belangstelling heeft? Dan hoef je natuurlijk niet op een uitnodiging te wachten maar mail Anneke en meld je alvast aan. Haar mailadres is administratie@scoutinghellevoetsluis.nl.

Door middel van verschillende promotie-acties zal Scouting Hellevoetsluis de komende maanden zo veel mogelijk zichtbaar zijn en hopen we dat we nieuwe bevers, welpen, orca’s, amfibieën, landverkenners, luchtverkenners en zeeverkenners kunnen gaan verwelkomen.

Tot ziens bij Scouting Hellevoetsluis!

* In verband met de coronaregels is het fijn als je van tevoren bent aangemeld.