Fantastische opbrengst collecte Jantje Beton!

In de week van 4 tot en met 9 maart hebben leden van Scouting Hellevoetsluis gecollecteerd voor het mooie doel van Jantje Beton. Ze zijn doordeweeks – en het regende best veel die week – van deur tot deur gegaan. Op zaterdag 9 maart collecteerden de welpen op openbare plekken. En met een fantastisch mooi resultaat. Er is € 6.246,22 opgehaald!. Iets minder dan vorig jaar, maar in april horen we nog hoeveel er digitaal is gedoneerd. Want ook dat kan tegenwoordig. De helft van het opgehaalde geld is voor Jantje Beton en de andere helft is voor de speltakken. Bedankt allemaal voor jullie donatie en natuurlijk ook bedankt aan onze leden en leiding voor het collecteren en de penningmeesters en Bram Kap voor de organisatie. Met elkaar is er weer iets moois gerealiseerd!