Geef aan de Jantje Beton collectant!

Samen zorgen voor meer speelplezier van kinderen in uw eigen buurt

Van 4 t/m 9 maart 2013 wordt de jaarlijkse Jantje Beton Collecte georganiseerd: een collecte voor en door het jeugdwerk bij u in de buurt. Scouting Hellevoesluis doet hier met veel collectanten aan mee (ongeveer 150). 50% van de collecteopbrengst is bestemd voor Scouting Hellevoetsluis. De andere helft van de opbrengst gebruikt Jantje Beton voor projecten die ervoor zorgen dat alle kinderen in Nederland weer vrij en avontuurlijk buiten kunnen spelen.

De Jantje Beton Collecte: voor zinvolle vrijetijdsbesteding in eigen buurt De Jantje Beton Collecte is zo opgezet dat Scouting Hellevoetsluis zelf de helft van de opbrengst mag besteden. Het geld mag naar eigen inzicht worden besteed aan activiteiten of spelmaterialen waar normaal gesproken geen geld voor is. Bijvoorbeeld aan het organiseren van een kampen en activiteiten of het aanschaffen van nieuwe tenten. Zo kunnen we mede dankzij de collecteopbrengst een zinvolle vrijetijdsbesteding voor de jongeren en kinderen uit Hellevoetsluis organiseren.

Geef daarom aan de Jantje Beton Collectant en help de kinderen van Scouting Hellevoetsluis om lekker buiten te kunnen spelen.