Geef ons met PLUS een steuntje in de rug

Scouting Hellevoetsluis doet weer mee met de sponsor-spaaractie van PLUS Trommel! Er is € 10.000,- beschikbaar gesteld en wordt verdeeld onder de deelnemende verenigingen. In de komende maanden hopen wij dat klanten van de PLUS onze Groep hun sponsorpunten schenken. Hoe meer sponsorpunten wij krijgen hoe groter het bedrag dat we aan het einde van de actie ontvangen. Ons spaardoel is een nieuwe kano voor de welpen!

Hoe werkt het?

• Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvang je een sponsorpunt (voucher).
  • Kras de unieke code van je voucher open en scan de QR code met je mobiele telefoon of ga naar plus.nl/spaarpunten.
  • Kies ‘Scouting Hellevoetsluis’ en schenk jouw sponsorpunt(en) aan ons. (Digitaal sparen kan ook via de PLUS app).

Onze scouts krijgen flyers mee om uit te delen in de hoop dat we zoveel mogelijk mensen kunnen overhalen sponsorpunten aan ons te schenken.

Het is opnieuw een hele sympathieke actie van de PLUS waarbij een mooi financieel steuntje in de rug krijgen voor een fantastische uitbreiding van het scoutingspel voor onze welpen.

Alvast enorm bedankt!

De actie loopt van 5 september tot en met 13 november 2021