GEEN opkomsten ivm corona

Het besluit is genomen dat alle opkomsten en activiteiten van Scouting Hellevoetsluis tot en met 31 maart niet door gaan. In navolging op de aangekondigde maatregelen door de overheid tegen de verspreiding van het coronavirus en het advies van Scouting Nederland heeft het bestuur hiertoe besloten.

Er zijn GEEN opkomsten en scoutingactiviteiten tot en met 31 maart 2020.

Dit betekent dat naast de opkomsten ook NL Doet, Bezem in de mast, Scout-It-Out en onze deelname aan Sail Away niet doorgaan. We houden alle berichtgevingen in de gaten en laten jullie weten wanneer de opkomsten weer van start gaan. Meer informatie over ‘Scouting en het coronavirus’ is te lezen op de website van Scouting Nederland.

Het is bijzonder jammer dat we de komende weken geen Scouting zullen hebben, maar de afgegeven adviezen zijn helder. Het is waardevol dat ook wij als Scoutinggroep onze bijdrage leveren om verspreiding van het coronavirus te beperken. Laten we hopen dat we elkaar snel weer bij Scouting ontmoeten.

Met vriendelijke groet,

Namens het bestuur