Sponsorbedrag Nawaka Shell

Geweldige Nawaka-sponsoring ontvangen!

Zaterdag ontvingen we een cheque met het fantastische sponsorbedrag van  € 3.000 ! Een sponsoring van Shell Pernis speciaal voor Nawaka. Nawaka? Dat is hét 10-daags (voor welpen 5-daags) Nationaal Waterkamp dat elke vier jaar wordt gehouden.  In augustus 2022 treffen ca. 4.500 waterscouts van alle leeftijden elkaar op en rond het water van Scoutinglandgoed Zeewolde. En welpen, orca’s & zeeverkenners en wildevaarders van Scouting Hellevoetsluis zijn er bij!

Een enorm GROOT DANKJEWEL aan Shell Pernis en de orca-ouder die deze sponsoring bij zijn werkgever heeft kunnen realiseren.

De kampkosten voor Nawaka zijn altijd flink hoger. Denk aan hogere transportkosten voor deelnemers (we gaan met de bus!) en materialen (onze boten gaan mee!) en een compleet verzorgd en onvergetelijk kamp. Normaal sparen we hier vier jaren voor, maar deze keer konden veel inzamelingsacties  niet door gaan. Daarom zijn we extra blij met dit prachtige sponsorbedrag.

Het wordt een over-de-top scoutingkamp met alle ruimte voor geweldige activiteiten en schitterende scoutingavonturen. Voor elke leeftijdsgroep zijn er subkampen met een supergezellige sfeer.

• De welpen van de Dahinda Horde en Shanti Horde staan op Nawaka samen op #SubkampVrijheidsbeeld.
  • De scouts van de orca’s en zeeverkenners staan op Nawaka op #subkampgrotemuur.
  • De wildevaarders zijn op Nawaka te vinden op #subkampTajMahal.

Nawaka wordt een onvergetelijke ervaring voor onze leden en hun (be)geleiding!

#nawaka #wonderschoon #waterscouting #shell