Groepsontwikkeling 2015 gestart!

Afgelopen zaterdag, 28 november, is ongeveer de helft van het kader bij elkaar gaan zitten onder leiding van Simon Middendorp (regiocoach) en José Roelands (seniorcoach) en zijn gestart met Groepsontwikkeling 2015.

Maar voor het zover was, is er heel veel werk aan vooraf gegaan. Leden, ouders en kaderleden hebben enquetes ingevuld. Heel waardevol, zo is gebleken! De resultaten daarvan zijn door José en Simon samengevat, die dat weer in een presentatie hebben verwerkt waarin ook feiten van onze groep zijn opgenomen. Het mooie was natuurlijk dat ook de resultaten van de Groepsontwikkeling 2010 ernaast gezet konden worden. Simon zei het mooi: “het is een cadeautje”. Het aanwezige kader kreeg een kijkje op hun eigen groep door de ogen van de mensen die de enquete hebben ingevuld. Enorm bedankt!

Nieuwsgierig? In de volgende nieuwsbrief zal hier ruimschoots aandacht aan gegeven worden en ook op de website zal een en ander na te lezen zijn.

Nu gaan wij aan de slag! Uit de enquetes zijn onderwerpen bovengekomen die interessant zijn om te willen verbeteren. Na zaterdag zijn daaruit 4 onderwerpen uitgelicht en is er zelfs al een eerste aanzet gemaakt om daar mee aan de slag te gaan.

Het zal even rustig blijven, maar over niet al te lange tijd gaan jullie er wel wat van merken en willen we Scouting Hellevoetsluis nog beter op de kaart zetten als een groep waar je met plezier scouting beleeft en je graag binnen stapt.

Wordt vervolgd!