Grote schoonmaak

alt

De kinderen konden het nieuwe jaar in een blinkend schoon Fort terecht. Leiding, bestuursleden en twee ouders veegden en poetsten op 4 januari net zo lang tot het stof weg was. Natuurlijk wordt het Fort elke week schoongemaakt na de opkomst, maar tijdens de Grote Schoonmaak worden ook de randjes bovenop schoongemaakt, de aan het plafond hangende spinnenwebben verwijderd en overtollig materiaal afgevoerd. We waren erg blij dat ook twee ouders bereid waren de handen uit de mouwen te steken!

Inmiddels hebben de kinderen het Fort weer in bezit genomen en zijn de eerste modderige voetstappen alweer op de schone vloer gezet. Daarom is er volgende Grote Schoonmaak gepland: zaterdag 30 augustus. Jouw hulp is van harte welkom!