Hallo, ik ben Lauret Tromp

title

Vertel eens wat meer over jezelf … Ik ben getrouwd en heb twee kinderen, beiden actief bij scouting.

Wat doe je binnen Scouting Hellevoetsluis?  Ik ben secretaris van de vereniging en stichting, tevens lid van de PR commissie.

Wat zijn je talenten/ vaardigheden/ kennis? Ik ben werkzaam geweest als officemanager. Daarnaast ben ik al meer dan 25 jaar vrijwillig bemanningslid van het zeilschip de Eendracht.

Waarom ben je bij ons vrijwilliger? Voor meer sociale contacten en de eerste kennismaking was heel gezellig.

Wat zijn jouw positieve ervaringen? De dynamiek van de mensen die hierbij betrokken zijn, is heel positief.

Hoe lang ben je al vrijwilliger bij ons? 1 jaar.

En wat krijg je er voor terug? Vriendschappen en met elkaar werken aan die positieve inzet.

Wat vind jij het mooiste aan onze vereniging? Het enthousiasme van iedereen en het oplossend gericht denken en doen.