Hét hoogtepunt … zomerkamp!

Dit weekend zijn onze welpen, scouts en explorers vertrokken naar zomerkamp !

Er zijn bergen verzet, planningen gemaakt en alles was voorbereid. De welpen Shanti Horde en Rimboe Horde zijn op de fiets vertrokken en goed aangekomen. De luchtverkenners en amfibieën zijn met de vrachtwagen vol met fietsen en spullen ook goed aangekomen en hebben hun tenten al opgeslagen. De landverkenners hebben de bus en aanhanger gevuld en zitten hoog en droog in het bos. De zeeverkenners zijn het eerst vertrokken met de vletten richting Zeeuwse wateren, waar zij enkele vletten voor de orca’s hebben afgeleverd en verder doorgevaren zijn naar een eiland voor hun kamp. De rowan/sherpa’s zijn op de trein gezet en trekken met de rugzak naar hun kamp en de wilde vaart verliet vrijdag de haven om voor de wind meteen een flinke afstand af te leggen.

Allemaal heel veel plezier en mooie avonturen !

Voetnoot: de welpen Voornse Trekkers Horde zijn in mei al op prachtig en succesvol kamp geweest.