Het is weer gelukt 12 uur wakker te blijven

Vrijdag 14 juni om 22.00 uur klonk op Oosterland het luide startschot voor de 12-uurs zeilwedstrijd tussen zeeverkenners uit de regio.

alt

Twaalf uur lang proberen de zeeverkenners met hun zeilvletten zoveel mogelijk ronden te zeilen. De strijd is niet alleen met elkaar, maar ook met de slaap en dit jaar in het begin ook de verveling. Geen wind is lastig bij een zeilwedstrijd. Gelukkig kwam in de loop van de nacht voldoende wind om aan de slag te kunnen. De regen in de ochtend was mooi om wakker te blijven. Onze zeeverkenners hebben het goed gedaan en vooral veel plezier gehad. Gewonnen hebben we niet, maar het meedoen was weer een prachtige ervaring.

De organisatie van dit drukbezochte evenement was weer prima geregeld met op de wal de hele nacht gezelligheid en opvang.