“Ik beloof een goeie orca te zijn”

Afgelopen zaterdag zijn de luchtverkenners geïnstalleerd en de orca’s en eerder waren de zeeverkenners en de welpen van de Voornse Trekkers Horde ook al geïnstalleerd. Nog een beetje onwennig in de nieuwe kleur blouse, maar trots op de nieuwe installatietekens en badges. Nu hoor je er helemaal bij. De uitspraak “jullie kunnen op me rekenen” wordt dan ook altijd met gejuich beantwoord. De komende weken zullen nog vele installaties volgen.

Overigens worden niet alleen de nieuwe leden geïnstalleerd, maar wanneer je promotie maakt en bijvoorbeeld 1e piloot wordt of bakoudste wordt je opnieuw in je nieuwe rol geïnstalleerd. Bij Scouting is er altijd iets om naar toe te groeien. Je wordt ouder en leert natuurlijk nieuwe vaardigheden en krijg je meer zelfvertrouwen. Dat hoort ook bij Scouting!

Gefeliciteerd allemaal!