In Memoriam erelid Peter Poelhekke

Op 71-jarige leeftijd is ons erelid Peter Poelhekke op donderdag 17 december 2020 geheel onverwachts komen te overlijden. Peter was van 1987 tot 2001 betrokken bij onze groep als stichtingsvoorzitter en in die functie een grote steun binnen het bestuur. Hij raakte betrokken bij onze groep toen zijn kinderen lid werden van scouting en hij zelf actief werd als welpenleiding. Voor zijn jarenlange betrokkenheid en inzet voor onze groep is Peter tot erelid van Scouting Hellevoetsluis benoemd. Hij bleef altijd belangstelling houden voor onze groep. Elk jaar kwam hij naar de eindejaarsbijeenkomsten met de vrijwilligers om sfeer te proeven en bij te praten. De laatste keer was tijdens de vrijwilligerswandeling op 12 december 2020 waar hij vol belangstelling keek naar de activiteiten van de scouts en het gebruik van de Groene Valk.

“Eens een scout, altijd een scout”. Met het overlijden van Peter nemen wij afscheid van een voormalig welpenleiding, stichtingsvoorzitter en erelid, maar bovenal een vriend. We wensen een ieder die hem gekend heeft en lief had, veel sterkte bij het verwerken van dit plotselinge en ongekende verlies.