In Memoriam Theo Aarnink

Een laatste scoutinggroet aan Theo Aarnink.

Op dinsdag 27 april was Theo Aarnink betrokken bij een verkeersongeval en is als gevolg daarvan volkomen onverwacht komen te overleden. Hij is 68 jaar geworden.

Theo kwam begin jaren tachtig bij onze groep als landverkennerleiding en heeft daar en bij de rowan/sherpa’s vele jaren leidinggegeven. In de tijd dat Theo actief was bij Scouting Hellevoetsluis kende iedereen hem, hij was een markant figuur binnen onze groep. Velen die met hem op kamp zijn geweest, zullen mooie verhalen kunnen te vertellen. Zijn betrokkenheid was groots. We zagen hem de laatste jaren minder, maar in de verhalen blijven we hem altijd herinneren.

Met zijn onverwachte overlijden verliezen we een scoutingvriend. We wensen Lisette en de kinderen veel sterkte met verwerken van dit plotselinge en grote verlies.

Kader en Bestuur Scouting Hellevoetsluis