JOTA-JOTI brengt half miljoen scouts wereldwijd met elkaar in contact

Nederlandse scouts ontmoeten andere jongeren via radio en internet tijdens Jamboree On The Air en de Jamboree On The Internet (JOTA-JOTI). Van 16 tot en met 18 oktober 2015 communiceren vele Scoutingmeiden en -jongens een weekend lang via amateurradio en internet. Zo’n 500.000 scouts doen wereldwijd mee aan de JOTA-JOTI, het jaarlijkse communicatie- en techniekevenement van Scouting.

Tijdens de JOTA-JOTI kan er gepraat worden met scouts over de hele wereld. Dat kan via de radio of via internet. Zo komt de hele wereld samen in de clubhuizen in heel Nederland! Het thema ‘Zet eens een boom op’ stimuleert scouts met elkaar in gesprek te gaan en activiteiten te doen die in het kader staan van buitenleven, duurzaamheid en identiteit.

Volg de JOTA-JOTI

In alle Scoutinggebouwen in Nederland zal het dit weekend bruisen van de activiteiten, overdag en in de nacht. Via www.jota-joti.nl kan iedereen dit wereldwijde Scoutingevenement meebeleven.

Lees verder op de site van Scouting Nederland