Kijkdagen van start !

De oudste kinderen gaan een kijkje nemen bij de volgende speltakken, want bij Scouting Hellevoetsluis kunnen ze vaak kiezen waar ze naar toe willen. Met de speltakken is afgesproken wanneer ze deze kijkers op visite krijgen. We starten 10 mei en de laatste kijkdag is op 21 juni. Alle oudste kinderen krijgen hierover een brief met uitleg, de kijkdagen en het formulier waarop de keuze aangegeven moet worden. Na 21 juni moet snel een keuze gemaakt worden, want uiterlijk 28 juni moet de keuze bekend zijn bij de ledenadministratie. Daar wordt gekeken of iedereen terecht kan bij de speltak naar keuze. Er is namelijk een maximum waar rekening mee gehouden moet worden.

De nieuwe indeling is dan voor de zomervakantie bekend. Na de zomervakantie starten we gewoon in de ‘oude’ speltakken en op … september zwemmen de oudste kinderen over naar de nieuwe speltakken. Altijd een klein feestje.

Dus … houdt de brieven en vooral de uiterste inleverdatum goed in de gaten.