Laat je uitdagen!

alt

Zaterdag 2 februari zet Scouting Hellevoetsluis haar deuren wijd open voor iedereen die geïnteresseerd is in scouting. Het thema van deze Open Dag is: ‘Laat je uitdagen!’. En dat geldt niet alleen voor nieuwe jeugdleden, maar ook voor hun ouders en andere volwassenen die interesse hebben in leiding geven of een bestuursfunctie.Om zoveel mogelijk belangstellenden te trekken maken we natuurlijk gebruik van de lokale kranten, de lichtkrant van de gemeente en gaan we posters ophangen op de basisscholen. Maar ook jullie hulp kunnen we gebruiken! Heb je een vriendje of vriendinnetje dat het misschien ook leuk lijkt bij Scouting te komen? Of vind jij dat je vader of moeder heel geschikt is om leiding te geven? Vraag ze dan mee te komen naar de Open Dag. Nieuwe kinderen en hun ouders mogen dan meedraaien met jullie opkomst!

Omdat we onze gasten graag goed ontvangen, vinden we het fijn te weten wie er komt. Geef door aan je leiding wie er met je mee komt, of laat ze zich aanmelden via .