Leiding en Uitzendbureau

Een aantal leidinggevenden heeft aangegeven binnenkort te stoppen of iets minder te willen doen en er zijn verschuivingen. We zoeken dan ook nieuwe leiding. Lees verder waar we nog leiding nodig hebben!

Nieuwe leiding gezocht bij:

• Bevers (groep 2 en 3 van de basisschool)
  • Welpen (groep 4, 5 en 6 van de basisschool)
  • Amfibieën (10-14 jaar)
  • Luchtverkenners (10-14 jaar)

Wil je eens weten wat het inhoudt om leiding te zijn? Maak een afspraak met de groepsbegeleiders, dan kunnen we eens bespreken wat er bij komt kijken, je kunt ze e-mailen. Ook als je niet iedere week beschikbaar bent, ben je van harte welkom.
Weet je iemand die geschikt is, neem contact op met iemand van het bestuur, dan kunnen we die persoon benaderen.

Waarom?

Scouting is een leuke vrijetijds-besteding, niet alleen voor de kinderen maar ook voor de leiding. Je komt in contact met anderen en kan een heleboel ervaring op doen in het leidinggeven aan een team en/of kinderen.Veel vrijwilligers van Scouting kunnen de ervaring die ze hebben opgedaan ook gebruiken tijdens hun werk of bij andere organisaties.

Daarom!

Scouting is

• Gezellig, Uitdagend
  • Leerzaam, Actief
  • Creatief,Sociaal

Ik kan echt niet elke week!

Kan je niet wekelijks meedraaien in het spel van de kinderen, dan willen we toch je aandacht vragen. Je zou dan kunnen overwegen deel uit te maken van ons uitzendbureau.

Het uitzendbureau is een pool van mensen die af en toe inspringen, daar waar het nodig is. Altijd naar zin, tijd en mogelijkheden. De inzet kan dan heel divers zijn, van het assisteren van de leiding, helpen verven, geven van instructie, etc. De groep is bijzonder blij met deze mensen. Tijdens een groot spel of tijdelijk leiding tekort, door bijvoorbeeld ziekte, wordt met veel succes een beroep gedaan op ons uitzendbureau. Leon Valk is de coördinator van dit team. Iets voor jou?