Meer voor minder dankzij Moree

De afgelopen tijd is er flink geklust in het Fort. De nieuwe lokalen van de Rowan-Sherpa’s en Zeeverkenners zijn opgeknapt en zien er picobello uit! Dit was mede mogelijk door de royale korting die de Hellevoetse doe-het-zelfzaak Moree ons gaf op de bouwmaterialen.

Moree is een echte Hellevoetse zaak, gestart in 1941 en heeft een ruim assortiment aan ijzerwaren, gereedschappen, verf, hout- en plaatmateriaal, deuren en schuifkasten.Kenmerkend voor Moree zijn vakkennis en service en, anders dan bij veel andere doe-het-zelf-zaken, zijn veel dingen per stuk te koop en zit u dus niet met restanten waar u nooit meer iets mee doet, maar wel voor betaald. De medewerkers hebben stuk voor stuk een technische achtergrond en helpen graag met al uw vragen op klusgebied. Als extra service bezorgen zij uw bestelling nog altijd gratis thuis en zagen zij uw hout kosteloos op maat. !

Dankzij ondernemers als Moree, kunnen wij onze scouts een goed onderkomen bieden!