Nieuw! De spreekbeurt/werkstukmap

Moet je nog een spreekbeurt houden of een werkstuk maken? Dan hoef je niet langer te zoeken naar een leuk onderwerp. Vanaf nu hebben we wij Scouting een map met allemaal interessante informatie over Scouting waarmee je in een handomdraai een super spreekbeurt of werkstuk maakt.

De map is gemaakt door Caleb Godor, 2e jaars Orca, die alle informatie bij elkaar zocht voor zijn werkstuk en bedacht dat dit voor anderen misschien ook handig zou zijn. Hij stopte alles in een overzichtelijke map en nam die mee naar Scouting. Caleb, je bent een SUPERSCOUT!

In de map zit allerlei informatie, folders en posters die je kunt gebruiken. Je mag informatie kopiëren maar niet houden. Zo kunnen veel scouts immers gebruik maken van de map. De map kun je ophalen in het leidinglokaal en mag je maximaal drie weken lenen.