Ons jaarverslag 2017

Het is ontzettend leuk om terug te kunnen lezen wat er vorig jaar allemaal in onze groep gebeurd is. In het Jaarverslag 2017 lees je over de meeste activiteiten die we hebben gedaan en zijn er interessante feiten op een rij gezet over onze groep. We leggen uit waar onze aandacht naar uit gaat en welke plannen we hebben. Bij het samenstellen van het jaarverslag redden we het niet mogelijk om alles op te noemen wat we het hele jaar door doen en realiseren wij ons dat we heel actief zijn dankzij onze enthousiaste en gemotiveerde vrijwilligers. Het jaarverslag is zeker ook een dank je wel aan hen. Neem even de tijd om door het jaarverslag te bladeren en ervaar waarom wij het zo leuk vinden bij Scouting Hellevoetsluis.