Ook digitaal collecteren voor Jantje Beton

Scouting Hellevoetsluis zet zich in voor buitenspelende kinderen.

De week van de Jantje Beton Collecte is voorbij. De opbrengst is prachtig: de stand op 16 maart is € 6.666,22. Maar digitaal doneren kan nog tot en met 31 maart 2023. Kies zelf welke speltak u daarbij wilt steunen:

Klik hier voor de collectebus van de welpen Dahinda Horde.

Klik hier voor de collectebus van de welpen Shanti Horde.

Klik hier voor de collectebus van de welpen Voornse Trekkers Horde.

Klik hier voor de collectebus van de amfibieën.

Klik hier voor de collectebus van de landverkenners.

Klik hier voor de collectebus van de luchtverkenners.

Klik hier voor de collectebus van de orca’s

Klik hier voor de collectebus van de zeeverkenners.

Klik hier voor de collectebus van de rowan/sherpa’s.

Klik hier voor de collectebus van de pivo’s.

De opbrengst van de collecte wordt ditmaal aan twee leuke zaken besteed. De helft van de opbrengst gebruikt Jantje Beton natuurlijk voor projecten die ervoor zorgen dat alle kinderen in Nederland veilig, vrij en avontuurlijk buiten kunnen spelen. De andere helft gaat naar Scouting Hellevoetsluis, die het geld gebruikt om materialen te kopen waarmee de jeugdleden (5 tot 18 jaar) buiten supergave avonturen kunnen beleven. Wat er dan nodig is? Er valt te denken aan nieuwe ballen, slacklines, kookmateriaal voor op het kampvuur en kompassen. En ook nieuwe zwemvesten staan op het verlanglijstje, zodat de Welpen (7-10 jaar) strakjes veilig het water op kunnen in de kano’s. Kortom, met één bijdrage aan de Jantje Beton-collecte steun je twee goede doelen ineen!

Gewoon lekker buiten spelen, dat wil ieder kind. Maar vaak is er geen speelruimte, is de speelplek slecht bereikbaar of niet uitdagend genoeg. Zonde want buiten spelen is het leukste dat er is – zo vinden ook de scouts van Scouting Hellevoetsluis. Daarom zetten zij zich, net als de 700 andere Scoutinggroepen in Nederland, wederom in voor de Jantje Beton-collecte. Een hele week gaan zij in Hellevoetsluis op pad om geld op te halen voor het goede doel.

Alvast enorm bedankt voor uw bijdrage!