Op de grens van voorgaand en een nieuw scoutingjaar

alt

Het scoutingjaar 2013/2014 is afgesloten met de kampen. Van bijna alle kanten hebbe we ontzettend enthousiaste berichten ontvangen. De kamplocaties waren goed en de sfeer was fantastisch. Het weer was wisselend. Het heeft ofwel bijgedragen aan een geweldig kamp, dan wel de pret niet kunnen drukken! Alle kampen zijn bezocht door één of meerdere bestuursleden. Zelf waren Jan Remmert en ik een hele dag en nacht op bezoek bij de rowan/sherpa’s in Duitsland. Wij hebben genoten. Afgelopen zaterdag is na een onvergetelijke Nawaka de wilde vaart als laatste kamp de haven van Hellevoetsluis binnengevaren. Iedereen is weer heelhuids thuisgekomen. Wat zijn we daar blij mee en dankbaar voor. Jammer dat er wat zieken waren bij de amfibieën, voor de kinderen en kader die het trof niet fijn. Helemaal voorkomen kun je zoiets niet.

We gaan de komende weken genieten van alle verhalen, verslagen en foto’s. Maar bovenal gaat iedereen ook zelf nog genieten van een welverdiende vakantie. Kaderleden en iedereen daaromheen: “Jullie hebben een geweldige prestatie neergezet!” Namens alle kinderen en het hele bestuur wil ik jullie ontzettend bedanken voor jullie tomeloze inzet. Geniet van je vakantie en een paar ‘scoutingloze’ weken … even rust!

Hopelijk is jullie en onze batterij daarna weer voldoende opgeladen voor het nieuwe scoutingjaar 2014/2015!

Met vriendelijke groet van jullie vakantievierende voorzitter,

Jantien