Op kamp …

Hét hoogtepunt bij scouting is op kamp gaan. Vanaf de welpen gaan we op kamp en dat is best spannend. Eerlijk gezegd proberen we het ook spannend te maken, want dat hoort er bij en het geeft een goed gevoel als de scouts ontdekken hoe ontzettend leuk het is. Er wordt een uitdagend kamp bedacht met thema’s en activiteiten waar de scouts alle ruimte krijgen hun scoutingvaardigheden te gebruiken.

Noteer dus alvast de eerste week van de zomervakantie 2018 – 14 t/m 21 juli – want dan zijn we op kamp!

(Alleen de welpen Voornse Trekkers Horde gaan waarschijnlijk in de meivakantie, maar daarover zal op tijd informatie gegeven worden.)

Onze zeeverkenners en wildevaarders gaan naar Nawaka 2018. Van 6 t/m 15 augustus zitten zij in Zeewolde. Houd er rekening mee dat er nog een voor- en/of nareis is. Een Nawaka is een Nationaal Water Kamp dat elke 4 jaar wordt georganiseerd en waar duizenden waterscouts naar toe komen. Voorbereidingen zijn in volle gang en het gaat superleuk worden. Meer informatie over dit kamp volgt nog,