op 2 februari open dag

Laat je uitdagen !

Voor jong en oud zet Scouting Hellevoetsluis zaterdag 2 februari haar deuren wijd open. Ben je tussen de 5 en 18 jaar en durf je de uitdaging aan? Dan mag je meedraaien bij de Bevers (groep 2 & 3), Welpen (groep 4, 5 & 6), Scouts (vanaf groep 7 t/m 14 jaar) of Explorers (vanaf 14 jaar). Kom samen met je vader of moeder (of allebei), want ook zij mogen meedoen.

Meld je vooraf aan bij info@scoutinghellevoetsluis.nl o.v.v. je naam, groep (of leeftijd) en of je vader en/of moeder ook mee komt. We delen je dan alvast in bij een speltak en rekenen op je komst. Natuurlijk kun je ook op de dag zelf aanmelden, dan kijken we bij welke speltak plaats is. Vanaf 09.30 uur ben je welkom in ons clubhuis in Fort Haerlem in de Vesting (vanaf het gemeentehuis over de brug rechtdoor).