Overzwemmen meteen hoogtepunt!

We zijn weer gestart!

Alle oudste leden van de speltak mochten meteen overzwemmen naar de volgende speltak … Elk jaar altijd weer spannend hoe ze dat mogen doen.

Nou, het was echt wel spannend voor de overzwemmers. De bevers roetsjte van de zeephelling naar beneden waar ze opgevangen werden door de welpen waar ze naar toe gaan. De welpen mochten van bovenaf de zeephelling afroetsjen met een voorwerp in de hand van de speltak waar ze naar toe gaan. Daar gingen ze met een touw, vlieger, ballon of zwemvest … beneden opgevangen door de scouts en meteen in het badje ´gedoopt´. Spannend en hilarisch.

Voor de scouts en explorers was een extra uitdaging gemaakt … zij liepen allemaal over een fenomenale luchtbrug naar de zeephelling en gleden zo naar de explorers en pivo´s. Een hoogtepunt voor de overzwemmers en de bedenkers en bouwers.

We wensen iedereen weer veel plezier dit scoutingjaar !

Bekijk de foto’s