Zijn jouw persoonsgegevens juist?

We maken ons zorgen of de gegevens van onze leden wel up-to-date zijn!

Dat is belangrijk. Jouw leiding gebruikt deze gegevens voor mail- en telefoonberichten met informatie over de plannen voor de opkomsten. Ook worden deze gegevens gebruikt in geval van calamiteiten!

We willen ze daarom up-to-date maken en jij kunt ons daarbij helpen. Deze of volgende week krijg je van jouw leiding een uitdraai met jouw gegevens zoals deze in Scouts Online (afgekort: SOL) staan. Controleer of jouw gegevens juist zijn. Deze kun je (of je ouders) zelf aanpassen. In de begeleidende brief wordt uitgelegd hoe. Pas ze aan wanneer ze niet (meer) juist zijn of vul ze aan wanneer niet alles is ingevuld.

Met deze eenmalige actie hopen we in één keer weer helemaal bij te zijn en vertrouwen er op dat wijzigingen in de toekomst zo snel mogelijk worden doorgegeven. Alvast bedankt!