Ren naar PLUS Trommel en spaar jouw scoutingvrienden

Vanaf 10 maart kun je gaan sparen voor de fotoplaatjes van jezelf en jouw scoutingvrienden bij PLUS Trommel.

Bij deze PLUS actie doen vier verenigingen mee. Voor Scouting Hellevoetsluis is een eigen fotoalbum gemaakt dat heel toepasselijk ‘De Helden van Scouting Hellevoetsluis’ heet. In dit album wordt onze Scoutinggroep mooi in beeld gebracht. Het was heel leuk om het album samen te stellen. Onze dank gaat uit naar PLUS Trommel die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt en de medewerkers van Retrospect. We ook bedanken de ondernemers die ons steunen met een advertentie in het album.

Hoe werkt het? Bij elke 10 euro aan boodschappen kun je fotoplaatjes vragen van Scouting Hellevoetsluis. Dan is het natuurlijk spannend wie er op de plaatjes staan en of je jezelf gaat vinden. Plak de plaatjes in jouw album. Het wordt helemaal jouw album als je voorin je naam zet en je fotoplaatje erbij plakt. De actie loopt ongeveer acht weken. Er komen ruilmomenten op Fort Haerlem en bij PLUS Trommel, maar daar horen jullie meer van. Houd de website en facebook in de gaten voor meer nieuws.

Je vindt PLUS Trommel aan de Moriaanseweg West 56 in Hellevoetsluis. Deze spaaractie is alleen geldig bij PLUS Trommel in Hellevoetsluis.

Heel veel plezier en vooral veel succes bij het verzamelen van zoveel mogelijk scoutingplaatjes!