Scout it Out 2018 gaat niet door!

De lastige beslissing is genomen: Scout it Out 2018 gaat niet door in verband met de verwachte extreme kou. Het zijn geen omstandigheden om met onze leden buiten allerlei uitdagende scoutingspellen te laten zien aan Hellevoetsluis. Bijzonder jammer, want het is juist elk jaar een feest om op het Winkelcentrum Struytse Hoeck te laten zien hoe leuk scouting is.

Ondanks dat het niet door gaat willen we natuurlijk wel het Winkelcentrum de Struytse Hoeck hartelijk bedanken voor hun gastvrijheid en de prettige medewerking. Ook La Bouteille, Restaurant Ocean, Verhage en de HEMA zijn we dankbaar voor hun toegezegde medewerking. De sponsoring van vers fruit  door PLUS Trommel was weer prachtig, waarvoor onze hartelijk dank.