Scout It Out was gezellig en stoer!

Een volledig getuigde vlet stond te pronken op Winkelcentrum Struytse Hoeck. Iedereen kon zien dat Scouting Hellevoetsluis er was … ca. 200 kinderen waren de hele dag druk in de weer met allemaal verschillende en uitdagende scoutingspellen. De jongens en meisjes waren echte bikkels, de regen en de kou kon hun niet klein krijgen. Ze bleven vrolijk en deden gezellig mee met allemaal typisch scouting spellen: pionieren, speurtochten, roeien en natuurlijk zelf eten maken boven open vuren.

Er waren verschillende kinderen die ook leuk meegedaan hebben en wat te denken van de bikkels van Hart & Sport!

Wat een enorme inzet ook van de vrijwilligers! Ze hebben scouting gewoon even verplaatst naar het winkelcentrum.

Mede mogelijk gemaakt door de winkeliers van Winkelcentrum Struytse Hoeck, met speciaal een dankwoord voor Hema, V&D en La Bouteille voor praktische ondersteuning en Plus Trommel voor een verfrissing voor de jeugd, mede in het kader van JOGG.

{oziogallery 528}