Sinds 1954 ….

Dit jaar is een Jubileumjaar! In april 2019 bestaat Scouting Hellevoetsluis 65 jaar en daarom hangen we dit jaar feestelijke vlaggen op bij al onze grote activiteiten, te beginnen bij Jota 2018. In 1954 is in Hellevoetsluis begonnen met scouting voor jongens en scouting voor meisjes en is het een groot succes geworden. Inmiddels zijn we met ruim 200 jeugdleden en ca. 80 vrijwilligers een levendige Scoutinggroep. Vanaf bevers kunnen kinderen bij ons ervaren hoe mooi het is om op te groeien bij scouting. Scouts leren zelfstandig te zijn met respect voor elkaar en de natuur en ontwikkelen eigen talenten in een uitdagende en veilige omgeving. De enthousiaste leidingteams zijn ervaren met de scoutingtechnieken en ontwikkelen zich zelf ook door samenwerking en training. Scouting Hellevoetsluis is een Groep die zich helemaal thuis voelt op het water en op het land rond Hellevoetsluis. Dit Jubileumjaar wordt afgesloten met een uniek Groepskamp 2019 waar alle leden elkaar zullen treffen. Dat mag je zeker niet missen!