Uitnodiging Groepskamp 2019 is verstuurd!

“Geachte scout, Het doet me genoegen u te kunnen mededelen dat u in aanmerking komt voor een plaats aan Zweinstein Zomerschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. De zomerschool vindt plaats tijdens de zomer van 2019.” Was getekend: Minerva Anderling, Assistent-schoolhoofd.

Alle scouts van Scouting Hellevoetsluis hebben een uitnodiging voor het Groepskamp 2019 ontvangen dat in de eerste week van de zomervakantie (20 t/m 27 juli) wordt gehouden. Eens in de zoveel tijd gaan we met de hele groep op kamp en ons 65 jarig jubileum is een mooie aanleiding voor een Groepskamp  Het Groepkamp staat helemaal in het thema van Harry Potter en de voorbereidingen zijn volop in gang. Vergeet niet vóór 1 februari te laten weten dat je mee op kamp gaat. Het Groepskamp wil je niet missen!