Veel plezier op zomerkamp!

Het is zover!

title

Negen speltakken gaan nu op zomerkamp. Hét hoogtepunt van het scoutingjaar. Het weer is de eerste dagen in ieder geval prachtig en aan de enorme voorbereidingen die alle leiding heeft geleverd zal het ook niet liggen. De draaiboeken zijn klaar, de kampthema’s helemaal uitgewerkt. Het beloofd weer een mooie tijd te worden.

Op de foto hiernaast zie je Peter en Micha druk met inpakken van de aanhanger met spullen voor het kamp van de Amfibieën.

De eerste foto’s staan al op de website. Klik hier

We wensen de welpenmeisjes van de Shanti Horde veel plezier: zij gaan op de fiets op kamp. De jongens- en meisjeswelpen van de Rimboe Horde gaan een volle week op kamp in duinengebied: een heel avontuur. De luchtverkenners wensen we plezier op en hun trek- en zoektocht langs verschillende kamplocaties in het midden/oosten van het land. De Landverkenners hebben een zoektocht in het bos in het Groene Hart: heel veel plezier. De Amfibieën zullen van een plezant kamp in het Belgische gaan genieten. De Orca’s gaan natuurlijk varen, goede vaart! Net als de zeeverkenners, die op een eiland gaan zitten. Ook jullie veel plezier! De Rowan/sherpa’s gaan op de fiets in het midden van het land het avontuur en de uitdaging tegemoet: succes. En de wilde vaarders gaan met hun boten toeren en genieten.

We wensen de welpen, scouts en explorers en alle leiding veel plezier. We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen.

PS: De welpen van de Voornse Trekkers Horde zijn al op (weekend)kamp geweest en de bevers hadden hun avontuurlijk nachtje op het fort.