Verbluffend goed gescoord bij Iscout 2019

Er is keihard gewerkt. De mouwen waren opgestroopt door de ruim 40 helpers. Al die mensen heb je ook hard nodig voor alle doe-opdrachten, de teams achter de computers die de reisvragen goed moesten beantwoorden waren extra versterkt. Maar … de uitdaging die we dit jaar hadden aangenomen was het werkstuk. De laatste jaren lukte het steeds om de uitdagende opdracht prachtig uit te voeren maar lukte het steeds niet om deze op tijd te uploaden naar Iscout. Dit jaar is dat WEL gelukt. Bewonder op facebook het filmpje waarin Matti een rondleiding geeft door de gepionierde PioSportschool. echt geweldig! Bijna alle doe opdrachten zijn uitgevoerd. Enkele voorbeelden? Slingerverf, muurbloempje, brexit containers stapelen, Abriconcert en heel veel meer zotte opdrachten die met veel fantasie zijn uitgevoerd. Heel veel reisvragen zijn goed beantwoord. Tot de laatste secondes voor de sluiting om 23.00 uur is er doorgewerkt. Dit jaar zijn we op de 56e plaats geëindigd! Van de 478 deelnemers! Vorig jaar waren we nog op de 255e plaats geëindigd. Er klinken al geluiden om volgend jaar in de top 50 te eindigen! Wat een leuke en gezellige avond. Bekijk de eindstand op Iscout Volgend jaar weer !