Warming up voor leiding tijdens Vestingdagen

Het nieuwe scoutingseizoen begint 26 augustus maar een aantal welpenleiding was zaterdag tijdens de Vestingdagen al druk in de weer op het Fort. Het plein was omgetoverd tot sportplein waar voornamelijk vechtsporten als karate en judo te zien waren. Als tegengewicht konden kinderen ook popcorn poffen, marshmallows smelten boven een vuurtje of een armband of sleutelhanger knopen. En daar was veel belangstelling voor! Het was dus gezellig druk.

Een aantal kinderen was zo enthousiast dat ze over twee weken komen meedraaien.

Aanstaande zaterdag – 26 augustus – gaan heel veel kinderen naar hun nieuwe speltak. Dat vieren we tijdens het overzwemmen. Omdat dit veel voorbereiding vergt, hebben we voor deze keer opkomst van 13.30 tot 15.30 uur.

Ben je benieuwd of scouting ook iets voor jou is? Op deze website kun je natuurlijk al heel veel over Scouting Hellevoetsluis vinden. Maar meedoen is natuurlijk nog leuker. Vanaf zaterdag 2 september ben je van harte welkom in ons clubhuis in Fort Haerlem in de Vesting. De opkomsten zijn van 10.00 tot 12.00 uur.