We gaan weer ‘on the air’ !

Vrijdag 16 t/m zondag 18 oktober 2015

doen wij bij Scouting Hellevoetsluis weer mee met de Jota & Joti (jamboree on the air & jamboree on the internet).

Dit jaar is het thema “Zet eens een boom op” : ga eens een goed gesprek aan met andere scouts, in je groep, via de radio of via internet tot in andere werelddelen. Kortom hét communicatieweekend van het jaar voor scouts wereldwijd.

Fort Haerlem zal het hele weekend in het teken staan van de Jota & joti, een echt feest. De scouts blijven slapen om 24 uur per dag contact te kunnen maken met andere scouts. Natuurlijk zullen er ook leuke spellen gedaan worden. De bevers en welpen doen op zaterdag mee en dragen hun steentje bij aan deze leuke en vooral gezellige jamboree.

Voor dit weekend zijn vele vrijwilligers al wekenlang druk met allerlei voorbereidingen. Het beloofd weer iets moois te worden.

Kom gerust kijken!