We starten met overzwemmen!

De oudste bevers, welpen en scouts gaan na de zomer naar de volgende speltak en daar hoort een mooie traditie bij: het overzwemmen!

Op zaterdag 5 september wordt het fort een mooie parcours opgebouwd dat de overzwemmers gaan lopen om vervolgens door hun nieuwe speltak verwelkomd te worden. Een mooie start van het nieuwe scoutingjaar. Normaal een feest voor iedereen om naar te komen kijken, maar we moeten voorzichtig zijn in de strijd tegen het covid-19-virus. Geen toeschouwers dit jaar. We moeten streng zijn. Maar …. waarschijnlijk is het via een livestream toch te volgen. Houd onze facebookpagina in de gaten.

Overzwemmen zaterdag 5 september 2020 om 13.30 uur* achter Fort Haerlem.

* Aankomsttijden zijn gespreid en te vinden in de webagenda.

Op zaterdag 19 september zullen de oudste orca’s en zeeverkenners overzwemmen op Oosterland.