We zijn op zoek naar oud kaderleden

Scouting Hellevoetsluis wil graag in contact komen met oud kaderleden die vrijwilliger zijn geweest bij Scouting Hellevoetsluis, of bij de Flora Groep, of bij de Voornse Trekkers.

Het doel is om contact te leggen en contact te houden. Later willen we met degene die dat leuk vinden een aantal malen bij elkaar te komen. Daarbij bestaat Scouting in Hellevoetsluis dit jaar 65 jaar, dus wie weet wat er nog van komt.

Ben jij vrijwilliger geweest, dus heb je leiding gegeven of was je bestuurslid of had je een ondersteunende functie? Dan willen we je vragen om bijgaand formulier in te vullen zodat we contact kunnen houden. Wacht niet te lang, want dan kunnen we snel wat afspreken. Klik hier om het formulier in te vullen.