Weet iemand een ongebruikte loods?

Na de zomer kunnen we niet meer terecht in de loods die we altijd gebruikte voor de opstal van onze aanhangers en in de winter voor het onderhoud van de vletten. Daarom zijn we heel hard op zoek naar een ander onderkomen.

Wie weet een oplossing waar we in ieder geval onze aanhangers (liefst droog) neer kunnen zetten?

Het zou helemaal geweldig zijn als daar ook ruimte is om ’s winters het onderhoud van onze vletten te doen. Deze gaan elk jaar uit het water en worden door de zeeverkenners geschuurd en opnieuw in de lak gezet. We willen graag met mensen van gedachte wisselen over mogelijke oplossingen! Wil je meer informatie kan met een bestuurslid contact worden opgenomen.

Als je een idee hebt kun je contact opnemen met Bram Kap, onze voorzitter van het stichtingbestuur.